höstkollage och instagramgiveaway

Jag är en person som inte anser mig själv ha särskilt mycket tur när det gäller att vinna saker. Och därför försöker jag inte heller vinna saker särskilt ofta, vilket inte direkt gynnar vinstchansen om en säger så... Men den senaste tiden har jag ändå bestämt mig för att tävla och har haft turen med mig! 



Idag har Elsa Billgren publicerat ett höstkollage som jag har satt ihop i en tävling där en kunde vinna ett signerat ex av hennes nya bok Inred med vintage! Och jag var alltså en av två vinnare. Sjukt kul! Såhär ser mitt kollage ut och texten i sin helhet undertill som jag skickade med: 

höstkollage

Hej fina Elsa!

Blev så pepp över ditt höstkollage. För mig innebär höst ett slags nyår med ny termin på lärarutbildningen, äntligen drar balettlektionerna igång igen, kaffet håller mig vaken och kreativ och jag vill bara laga och baka massa goda saker, göra fint i min lägenhet och klä mig i mjuka tröjor och koftor. Och så är jag alltid så vansinnigt sugen på hatt, men lite för feg för att bära det. Men det får kanske bli ändring på det denna hösten, det är ju så jäkla snyggt. I september ska jag köpa mig ett par svarta sneakers som jag har sparat ihop till, vi ska möta hösten ihop tänkte jag. Det blir nog bra det här. Annars är det det vanliga med tända ljus, massa mys och tvserietittande.

Tack för att du inspirerar mig, både fotomässigt och när det gäller andra saker! Hoppas du har haft världens bästa sommar och får en fin höst.

Puss.
Sandra

halsband från Victoria Henry Jewelery!

Och för ett tag sedan blev jag den lyckliga vinnaren i en instagramgiveaway av detta halsbandet gjort av Victoria Henry Jewelery! Älskar't och tänker inviga ikväll på Malmöfestivalen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0