instamoments

 

I söndags åkte jag till Ystad för att träffa denna finingen, Martina som jag lärde känna under gymnasiet. 



Denna veckan har jag druckit denna gröna energibomben inte mindre än tre gånger. Recept kommer lastat strax! 



Och så har jag fått mitt första tackkort som bröllopsfotograf, med mina bilder på! Så himla fint. 



Igår hade jag en toppenonsdag som började med långpromenad med Alice och Linnea. 



På kvällen cyklade jag bort till Maria och målade naglarna, drack rödtjut, lyssnade på bra musik och planerade inför Malmöfestivalen. Så mysigt att sitta nära i en soffa på en balkong i världens bästa stad och känna att sommaren inte är riktigt slut ändå. 

 
Efter en stund fick vi sällskap av Linnea och Essie och senare gick vi bort till Debban för att möta upp Anna och Johan! Johan fyllde år den dagen och Anna dagen efter så vi firade med strawberry daquiris. Så otroligt härlig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0