malmöfestivalen fredag

malmöfestivalen fredag!

I fredags mötte jag upp Maria på posthusplatsen vid sextiden för att lyssna på Billie the vision & the dancers

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Jag har lyssnat väldigt mycket på dem när jag var yngre, men ska jag vara ärlig trodde jag inte att de spelade längre. Men iår har de 10 års jubileum och de är fortfarande sjukt bra! 

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Mitt glada och fina sällskap. 

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Jag såg ut lite såhär. Bara monkikläder (klänning, kimono och jacka), ser jag nu. 

malmöfestivalen fredag!
malmöfestivalen fredag!
malmöfestivalen fredag!

När de hade spelat färdigt satte vi oss på en gräsplätt och lutade ryggen mot en stubbe, drack perfect day rosé och hade det bra. 

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Klockan åtta spelade bästa och finaste Linnea Henriksson

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Då blev vi såhär glada! 

malmöfestivalen fredag!

Det regnade en del men det gjorde inget för då fick vi regndansa. 

malmöfestivalen fredag!

Sedan promenerade vi bort till Lilla Torg och mötte upp Linnea och Essie. 

malmöfestivalen fredag!

Vi skulle nämligen se Full Patte show på Hedmanska gården! Så sjukt mycket folk som ville in, och vi kom in precis innan de inte släppte in fler. Phue. 

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!

Och det var så hiiiiiiiimla bra! Särskilt i slutet när de uppmanade alla feminster skulle stå upp och hela publiken reste sig, gåshud. 

Sedan gick vi och åt langos innan vi avslutade kvällen med att försöka hiphopdansa (eh...) till Lilla Namo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0