recept; Hello green smoothie

hello green smoothie!

Hej! Låt oss inleda denna första höstvecka (det känns verkligen så med regnet som öser ner utanför fönstret) med ett smoothierecept! Denna Hello green smoothien hittade jag i Josefine Jägers fantastiska kokbok Hello Green och nu vill jag dela med mig. Jag håller dessutom på att bli sjuk så jag borde definitivt sluka en sån här på studs. Här kommer ingredienserna: 

- 1,5 dl vatten 
- 30 g babyspenat
- 1 mogen banan 
- 1 apelsin 
- ett halvt päron eller äpple
- juice av en halv citron
- kokosflingor

Gör såhär: 
Skölj, skala och skiva allt som går. Mixa allt slätt och häll upp i ett glas, toppa med kokosflingor och njut av alla bra saker du får i dig! 

hello green smoothie!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Jag jobbar för en sajt som heter Hittarecept.se och vi skulle bli jätteglada om du ville lägga till din blogg så att vi kan länka till den och skicka besökare till dig.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2014-08-26 @ 10:28:35
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0