oops, my bad. I could've sworn I was dealing with an adult.

bildkällor via pinterest, där jag nu har över 40 000 följare! galet!
 
Hej måndag, december och den orimligt stora julpeppen! Här kommer veckoschemat som vanligt:
 
- Idag har jag hållt lektion på praktiken igen och denna gången fick "mina" elever göra ett läxförhör som de fick reda på i torsdags. Hehe, har nog varit lite hatad i helgen. Nåväl. Ikväll kommer Maria hem till mig för podcastinspelning! 
- Imorgon är det tanken att förutom praktik ska jag spela badminton. Problemet är att jag halvt stukade min fot igår (...........) så jag hoppas innerligt att den är bättre tills imorgon för jag är sjukt pepp på badminton! 
- På onsdag ska jag förmodligen vara barnvakt på eftermiddagen. 
- Och på torsdag har jag sista dagen på praktiken! Fy vad sorgligt. En månad känns så länge precis innan men helt plötsligt är det liksom sista veckan och jag vill inte att det ska ta slut. Kan jag inte få skippa skolan och börja jobba där istället? Snälla rå? På kvällen tänkte jag träna något, men det beror som sagt på den lille foten. 
- På fredag ska jag till skolan för att prata om praktiken på eftermiddagen och sen händer inget mer som det ser ut nu.
- På lördag ska jag hänga med mamma på julmarknad på Katrinetorp och julklappsletande på Emporia. Julekul! 
- Och söndagen är supermegaduperlugn. Skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0