årssummering: april, maj och juni.

lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!
 
Årssummeringen fortsätter och april började med att jag lunchbowlade med Anna! 
 
lunchbowling med Anna, Vegakonsert och uteserveringspremiär!

Och samma kväll gick jag och lyssnade på Vegakören. 
 
påsklovpåsklov

Så var det dags för påsk. 

långfredagen!långfredagen!

Vi åkte på påskrunda på Österlen. 

påskafton!påskafton!

Jag målade ägg. 

påskafton!påskafton!påskafton!påskafton!

Och så åt vi påskmat, pickade ägg och lekte ägg-lekar. 
 
påskafton!

Åkte till stranden med mamma och Alice. 

tulpaner.

Njöt av tulpaner. 

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Gick på Mitt Möllans vårmarknad. 

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Maria bjöd på fika. 

mitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommormitt möllans vårmarknad, fika på marias balkong och körsbärsblommor

Och körsbärsblommorna blommade. 

valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!

Och så avslutades månaden med ett sjudundrandes valborg. 

världsbra fredag!världsbra fredag!

I maj skålade vi för Anna och Johans nya och superfina lägenhet! 

världsbra fredag!världsbra fredag!

Ellen kom på besök. 

partners in crime

Gav ena halvan av detta armbandet till Maria, min bästa partner in crime. 

frukost med anna och stormafrukost med anna och storma

Dessa två kom på frukost en dag. 

Kent på Mejeriet!Kent på Mejeriet!Kent på Mejeriet!

Vi såg bästa Kent på Mejeriet. 

grupparbetegrupparbetegrupparbete

Gjorde grupparbete med dessa tre fina. 

the tube club på far i hatten!the tube club på far i hatten!

En kväll spelade Linnea och Maria på Far i hatten. 

Linnea fyller år!Linnea fyller år!Linnea fyller år!Linnea fyller år!

Vi firade Linneas födelsedag. 

måndag

Mys med dessa två. 

fredagskväll och spenatrisottofredagskväll och spenatrisotto

Bjöd denna gullisen på sparrisrisotto. 

helg i tomelillahelg i tomelilla

Åkte till Simrishamn med mamma och Alice och åt mjukglas. 

helg i tomelillahelg i tomelillahelg i tomelilla

En sommarkväll hos mina föräldrar. 

göteborg torsdaggöteborg torsdaggöteborg fredaggöteborg lördaggöteborg fredaggöteborg fredag

Och så åkte mamma och jag till Göteborg! 
 
sommarlovsfirande med maria

I juni firade jag och Maria att vi hade sommarlov. 

paris måndagonsdag i paris

Vi åkte till Paris som vi alltid gör i början av sommaren. 

födelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släkten

Firade min födelsedag i förskott med släkten. 

födelsedag!födelsedag!
födelsedag!

Min födelsedag började såhär.

födelsedag!födelsedag!födelsedag!födelsedag!

Och fortsatte med bio plus hamburgare och öl med Maria. 

Midsommar!Midsommar!

Vi firade midsommar. 

österlenfredag med mamma!österlenfredag med mamma!

Kattmys. 

österlenfredag med mamma!österlenfredag med mamma!

Mamma och jag fikade på Mandelmanns trädgårdar. 

Storma fyller två!Storma fyller två!Storma fyller två!

Och denna gullungen fyllde två år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0