årssummering: januari, februari och mars.

måndag

Nu har det blivit dags att börja summera året! Januari började med att jag drack kaffe med mina tulpaner, tydligen. 

pluggdag med Maria

Maria bjöd på pannkakor en dag när vi satt och pluggade hemma hos henne. 

middag med ett knippe bra personer.middag med ett knippe bra personer.middag med ett knippe bra personer.middag med ett knippe bra personer.

Jag bjöd ett knippe fina personer på middag och detta är sista bilderna jag har på Maria i långt hår!!! Skrek rakt ut när jag såg bilderna nu. 

en lägenhet full av blommor

Mitt fina bonsaiträd som inte finns längre. Rip :(

helghelg

Jag och Maria var på Calypsos utförsäljning och så åt vi världsgod burgare på Sugar Ditch! 

helghelg

Gissa vem som älskade snön. 

fira monne och fridas födelsedag!

Och så firade vi min mosters och kusins födelsedag och då fick vi träffa lilla Snowie för första gången. Gulleplutten som alla förälskade sig i totalt såklart. 
 
mellokväll hos Mariamellokväll hos MariaIMG_2135mellokväll hos Maria

Februari inleddes med att Maria bjöd på middag. 

-

Såhär såg det ut i mitt fönster. 

mammas födelsedag!

Vi firade mammas födelsedag. 

mellomiddag hos Qu!mellomiddag hos Qu!mellomiddag hos Qu!mellomiddag hos Qu!

Och Qu bjöd på middag. 

helg!helg!

I mars åt jag tacopaj med Anna. 

helg!

Gjorde världens godaste kladdkaka. 

giraffskor och en fågelsax

Köpte giraffskor. 

gott och blandat

Och åt semlor såklart. 

gott och blandat

Alice var trött. 

8 mars.8 mars.8 mars.

Brunchade på café Grannen med Maria. 

8 mars.8 mars.8 mars.8 mars.8 mars.

Demonstrerade 8 mars. 

laxtrappan, butiken i byn och fika i tomelilla

Tog en promenad med mamma och Alice. 

nya sneakers från monki

Köpte supertjusiga dojjs på Monki. 

onsdagsfrukost

Åt en fotovänlig frukost. 

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

Köpte storslagna örhängen. 

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

Hade en festlig lördagskväll med dessa tre. 

glimtar från en måndagglimtar från en måndag

Min cykel blev stulen ( :( ) och jag fick låna Marias några dagar. 

våffeldagen!våffeldagen!

Firade våffeldagen med mamma. 

stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!stockholm!

Och avslutade månaden med att åka till Stockholm! 

Kommentarer
Postat av: maria

alltså håret!!!!! det är så mycket snyggare kort va? PS. du tar så SJUKT fina bilder, blir sååå glad av att titta på dessa!

2014-12-14 @ 08:47:59
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0