årssummering: oktober, november och december.

valhalsband från wishes and stars!

Oktober började med att jag fick ett halsband med en valfena på posten. 

fredagfredagfredag

Jag och mamma var i Kivik och kollade på äppeltavlan. 

senaste veckan

Acaiskål till frukost en morgon. Har inte ätit det sen dess men är sjukt sugen, så får nog göra det snart. 

feministisk afton på studentafton!feministisk afton på studentafton!

Jag och Maria var på feministisk afton i Lund. 

lördagspannkisar och veckans juiceFisksoppa med saffran

En god frukost och en god middag. 

lördagspromenad i Pildammsparken med mamma och Alice!lördagspromenad i Pildammsparken med mamma och Alice!lördagspromenad i Pildammsparken med mamma och Alice!lördagspromenad i Pildammsparken med mamma och Alice!

Vi tog en höstpromenad i Pildammsparken. 

Romeo och Julia på operan med Maria!

Jag och Maria såg Romeo & Julia på operan. 

Origamiworkshop med Up the wooden hills hos Formfröken!Origamiworkshop med Up the wooden hills hos Formfröken!Origamiworkshop med Up the wooden hills hos Formfröken!

Jag gick på Up the wooden hills origamiworkshop hos Formfröken. 

familjefirande av pappas födelsedag med brunch på YSB!familjefirande av pappas födelsedag med brunch på YSB!familjefirande av pappas födelsedag med brunch på YSB!familjefirande av pappas födelsedag med brunch på YSB!

Och så firade vi pappas födelsedag med söndagsbrunch på Ystad saltsjöbad. 
 
tatuering!!!tatuering!!!tatuering!!!

I november gjorde jag och Maria en vänskapstatuering!!!! 

premiärinspelning av podden och bowling!premiärinspelning av podden och bowling!

Vi spelade in första avsnittet av podden och samma kväll kom ett litet fint gäng hem till mig och så bowlade vi efteråt. 

Alicebrallan.

Jag var på praktik och hälsade på denna gullegumpen på helgerna som bodde hos mina föräldrar. 

Stipendie!!!!
 
Och så fick jag besked om att jag fick ett stipendie från skolan! Har nog glömt att berätta det här, men det är ju helt otroligt. 
 
sista dagen på praktiken!sista dagen på praktiken!

I december julpyntade jag hemma. 

sista dagen på praktiken!

Firade sista praktikdagen såhär. 

Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!Katrinetorps julmarknad och stan med mamma!

Gick på Katrinetorps julmarknad och på stan efteråt med mamma. 

mormor fyller 75!mormor fyller 75!mormor fyller 75!mormor fyller 75!

Firade mormors födelsedag. 

Mitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknad

Gick på Mitt möllans julmarknad. 

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Jag och mamma åkte till Köpenhamn. 

fjärde advent

Jag bakade saffransbullar. 

dan före dan före dopparedan!dan före dan före dopparedan!lillejulafton!julafton!julafton!

Det firades jul. 

juldagen!juldagen!
 
Och första snön föll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0