dan före dan före dopparedan.

dan före dan före dopparedan!

I måndags gjorde jag mig iordning för att möta Maria vid lunch! 

dan före dan före dopparedan!

Julpepp!

dan före dan före dopparedan!

Eftersom Maria inte skulle fira jul i Tomelilla bestämde vi oss för att skapa en ny tradition med julklappsbyte några dagar innan. 

dan före dan före dopparedan!

Mina klappar till Maria! Jag gjorde en fuling och slog in något litet i en stor låda, hehe. Det var en konsertbiljett till Nina Perssons konsert på Ystad teater i maj nästa år! 

dan före dan före dopparedan!dan före dan före dopparedan!

Jag fick detta! 

dan före dan före dopparedan!

Bea Uusmas bok, världens finaste krok i form av en valfena...

dan före dan före dopparedan!

... och ett mintgrönt nagellack från O.P.I! Så himla mitt i prick och så fint med en bästis som vet exakt vad en blir överlycklig över. Tack tack tack! 

dan före dan före dopparedan!

Här sitter hon, hon som gör mig glad, trygg och lycklig. 

 
Marias bilder på mig. 

dan före dan före dopparedan!
dan före dan före dopparedan!

Och just det, vi satt på café Grannen, som ligger i närheten där jag bor, och åt lunch också. 

dan före dan före dopparedan!
 
Sedan gick vi hem till mig, korkade upp en liten flaska prosecco och spelade in julpodden! Så himla mysig dag. 

Kommentarer
Postat av: maria

<3 !!!

2014-12-27 @ 13:20:21
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0