happy new dreams, happy new days, happy new desires, happy new ways, happy new year, happy new you.

bildkällor via pinterest
 
Sista måndagen och veckan på 2014, herregud!!!!!!!!! Det firar vi med ett litet nyårskollage ovan och ett redigt veckoschema som vanligt. 
 
- Idag ska jag skriva uppsats hela dagen lång. Skriva skriva skriva. Och gå ut en långrunda med Alice för lite frisk luft, känns som att det kommer behövas. 
- Imorgon har jag satt deadline för min uppsats, vilket känns halvt realistiskt med tanke på hur långt (hrrrm kort) jag har kommit hittills. Men för mig är det bra med lite hets i slutet så att jag kommer igång ordentligt. På kvällen kommer mina föräldrar på middag!
- På onsdag är det ju självaste nyårsafton! Planen är att göra vid mig långsamt med en liten flaska bubbel och sedan åka till Anna där det väntar en supermiddag med tre fina personer. Ska bli så himla härligt! 
- Torsdagen blir väl kanske årets lugnaste nyårsdag med film, pizza och sömn om jag får gissa. 
- På fredag åker jag och mamma till Stockholm! Jag gav henne en weekend i julklapp och i den ingår en biljett till musikalen Livet är en schlager som vi ska se på lördag! Alltså jag tror inte att ni anar hur mycket pepp jag känner inför denna helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0