It doesn't really matter who you used to be. What matters is who you've become.

bildkällor via pinterest
 
Hej och hå! Här kommer veckans schema: 
 
- idag ska jag på roadtrip med bl.a. anna till ullared! hoppas på lite folk och massa fynd. 
- på tisdag ska vi få en introduktion i skolan om en uppsats vi ska skriva resten av terminen. på nätta 20 sidor *yay*. på kvällen ska jag på yoga! känns som att jag har kommit in i ett yogaflow just nu med åtminstone ett pass i veckan och det känns så himla härligt. älskar yoga, som ni kanske har förstått vid det här laget. 
- onsdagen ska först ägnas åt förberedelser med min basgrupp i skolan inför en redovisning och på eftermiddagen åker jag till tomelilla för att fira min fina mormors födelsedag! och på kvällen åker jag tillbaka med alice!!!! längten att få sova med en varm räv i sängen igen. 
- på torsdag ska min grupp redovisa i skolan och på kvällen blir det förhoppningsvis badminton. min mamma överraskade mig med ett eget racket här om veckan så nu ser jag ut som ett proffs. eh. 
- fredagen ägnas åt en utflykt med anna och alice. 
- och helgen innehåller julmarknad på mitt möllan men inte så mycket mer än så! 

Kommentarer
Postat av: maria

de här inläggen inspirerar mig helt galet mycket!!! (både bilder och text)

2014-12-08 @ 18:53:13
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0