Mitt Möllans julmarknad

Mitt Möllans julmarknad

På lucia mötte jag upp min vän Joanna plus två av hennes vänner för att gå på Mitt Möllans julmarknad

Mitt Möllans julmarknad

Det fanns gulliga hundar. 

Mitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknad

Fina secondhandgrejer. 

Mitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknad

Fint pyntat hos Beyond Retro. 

Mitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknad

Tjusiga juldekorationer. 

Mitt Möllans julmarknad

Gissa vem som inte kunde motstå denna fina valen... 

Mitt Möllans julmarknad

Och den ägiga affischen till höger som jag köpte både till Maria i julklapp och till mig själv. There it goes, the last fuck I give. 

Mitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknadMitt Möllans julmarknad
 
Blir lite knäpp på alla dessa kreativa personerna, men mest inspirerad såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0