mitt musikår på spotify

För er som har lyssnat på podden så har jag redan pratat om detta där, men jag tänker ändå att det kan bli kul att se det här också! Här kommer alltså mitt musikår på spotify
 

Genremässigt är det mest olika typer av pop och indie som gäller. Ingen överraskning där inte. 


Den populäraste artisten har varit Kent, Tigerdrottningen av Kent har varit det populäraste albumet och min mest spelade lista är vårsol, pollenallergi och tulpaner. Tänker att jag mest lyssnar på musik på våren och då släpptes även Kents senaste album. 


Här är mina tio mest spelade låtar. 


Under vintern lyssnade jag mest på Linnea Henriksson, under våren Kent, under sommaren Hello Saferide och hösten dominerades av Markus Krunegård. 


13,202 minuter känns inte så jättemycket, faktiskt. Detta året har jag nog mest lyssnat på poddar när jag har varit påväg någonstans. 


Och avslutningsvis så lyssnar jag tydligen mest på musik på onsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0