sista dagen på praktiken.

sista dagen på praktiken!

Idag hade jag sista dagen på praktiken! Så himla bitterljuvt. Och nu ska jag inte dit förrän våren 2016, buuuu. Jag valde iallafall att fira allt jag hade presterat och lärt mig med att köpa något riktigt gott. 

sista dagen på praktiken!

En saffransknut och en brownie med valnötter från Gateau. Himmelst gott, men nu ska jag försöka hålla mig undan från socker fram tills jul för att se om humöret blir lite mer jämnt och bättre. 

sista dagen på praktiken!

Och så köpte jag två paketer med juligt te. Alltså det med glöggsmak luktar p r e c i s som glögg. 

sista dagen på praktiken!

På tal om te så har jag börjat dricka ur min teadventskalender som jag köpte hos Formfröken när jag var där på origamikurs. Olika varje dag och dessutom ekologiskt. Plus väldigt fin låda. 

sista dagen på praktiken!
 
Nu börjar julmyset!
 
Gick för övrigt igenom alla bilder jag har tagit i år för att hitta någon där jag känner mig sorgsen (vilket en ska skriva om i dagens lucka av Emily Dahls julkalender). Hittade inte en enda och tar nog helt enkelt inte bilder när jag är sorgsen. Eller så minns jag bara inte. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gott! Men var det inte 2016 du skulle dit igen?

Svar: Helt rätt! 2017 tar jag ju examen såklart! :)
Sandra Berg

2014-12-05 @ 09:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0