min stil 2014.


Dagarna innan nyår satt jag och tittade igenom min stilmapp på pinterest för att få inspiration rent klädesmässigt inför 2014. Att reflektera över vilka saker jag redan har men som jag vill använda mer och vad jag skulle vilja investera i. Inte för att denna listan är hugget i sten, ens stil kan ju förändras väldigt många gånger under ett år, men lite såhär tänker jag:

Vad jag redan har men som jag vill använda/börja använda mer
- bomberjackorna
- pilotsolglasögon
- runda solglasögon
- sneakers
- randig klänning
- platåskor
- vita converse
- långärmad svart vid klänning
- blingiga örhängen
- kimonos
- rött och rosa läppstift
- mina låga docs, som jag fortfarande måste gå in i
- den perfekta svarta hatten
- bruna skinnhandskar (när de är söndriga borde jag klippa av fingertopparna)

Vad jag vill investera i
- en blå/vit flanellskjorta
- långa t-shirtar utan och med tryck
- en svart långklänning med kort ärm
- en lång vit blus
- en skjortklänning med kort ärm
- en lång leopardkappa
- en v-ringad tröjklänning
- mörkblå och ljusgrå sweatshirts
- en luddig jacka
- svartglittrigt nagellack
- eyeliners i festliga färger, exempelvis silver eller guld
- mörkrött läppstift

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Helt i din stil och det kommer bli så snyggt på dig! Kram mamma

2014-01-07 @ 07:15:19
Postat av: maria

skitbra grej att se över ens egen garderob först och sen välja saker en vill investera i och inte bara tokshoppa. tack för inspirationen!!

2014-01-08 @ 07:17:06
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0