sista veckan på terminen, kaffe och tulpaner.


Idag började sista veckan på denna terminen och nästa vecka börjar vårterminen med att jag ska ut på praktik i en månad igen! Men innan dess ska två seminarier hinnas med och en hemtenta ska skrivas, phue. Fast det känns faktiskt väldigt genomförbart.
 
Idag läser jag kurslitteratur, dricker kaffe, bekräftar en bröllopsbokning, går på promenader med Alice i ett minusgradigt Malmö och njuter av tulpanerna som jag fick av mamma igår. Har spenderat helgen i Tomelilla med födelsedagsfirande och massa mys så nu känner jag mig redo och pepp för en ny vecka!

Ps. Det började precis snöa här. Ambivalensen inför det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0