födelsedagen

födelsedag!

Förra veckan fyllde jag ju år! På onsdagen närmare bestämt. Eftersom jag för första gången på flera år var ledig på min födelsedag kunde jag planera den hur jag ville och därför bjöd jag Anna på frukost till att börja med.

födelsedag!födelsedag!födelsedag!

Dukade fram allt gott jag kunde tänka mig. Massa goda ostar, kokta ägg, frallor, yoghurt med granola, blåbär och kokosflingor, kaffe, juice, kalkon och paprika.

födelsedag!

Två av mina absoluta favoriter på detta jordklotet.

födelsedag!

Vi drack givetvis juice ur champagneglas i prickiga suggrör! Bästa starten på födelsedagen, check.

födelsedag!födelsedag!

Senare kollade jag brevlådan och hade bland annat fått ett födelsedagskort från mamma med tre trisslotter. Gullis. Vann 30 kronor, så det var ju alltid något!

födelsedag!

Och så fick jag tårar i ögonen av allt fint min bästa Maria skrev på bloggen den dagen om mig.

födelsedag!födelsedag!

Födelsedagsmacarons som jag hade köpt i Paris.

födelsedag!

På kvällen mötte jag upp Maria för att gå på bio och se Maleficent! Alltså den var så sjukt bra? Vill se den snart igen. Älskade Angelina Jolies roll extremt mycket.

födelsedag!födelsedag!

Efter bion cyklade vi vidare.

födelsedag!

Till Tusentvå! Vi beställde in öl.

födelsedag!

<3

födelsedag!födelsedag!

*inbillar mig att det är gott*

födelsedag!födelsedag!

Och så åt vi varsin extremt god och mäktig veggieburgare. Nu minns jag inte exakt vilken detta var, men det som är grymt med denna restaurangen är att alla burgare går att få vegetariska!

födelsedag!

Vårt middagssällskap.

födelsedag!

Och så fick jag present av Maria! Men vad det var får ni se en annan gång :)

Kommentarer
Postat av: maria

det speciella med burgaren var att den hette italia och att det var pesto, mozarella och lite sånt gott. tack för en fin dag! <3

2014-06-28 @ 02:09:53
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0