födelsedagsfirande med släkten.

födelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släkten

Dagen efter jag hade kommit hem från Paris blev jag firad lite i förväg av min närmaste släkt och mamma hade dukat fint med flagga och allt.

födelsedagsfirande med släkten

Och jag blev bortskämd med fina presenter.

födelsedagsfirande med släkten

Av mormor och morfar fick jag två mon ami muggar (som jag har suktat efter i evigheter) och ett paraply i samma mönster. Så himla fint.

födelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släkten

Bubblig rosé till fördrink.

födelsedagsfirande med släkten

Min bror Kim och min morfar.

födelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släkten

Vi åt detta goda. Medelhavsgratäng, kycklingspett, annat kött till de som äter det, grillade majskolvar och tomat- och mozzarellasallad.

födelsedagsfirande med släkten

Min kusin Jimmy och min moster Monne.

födelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släkten

Arne och pappa.

födelsedagsfirande med släkten
födelsedagsfirande med släkten

Pavlova med lemoncurd och massa bär till efterätt. Gissa hur gott det var?

födelsedagsfirande med släktenfödelsedagsfirande med släkten

En väldigt fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0