juni

Hej världens bästa favvomånad juni! Igår kom jag hem från Göteborg och nu är det intensivt tentaplugg som gäller i två dagar och på tisdag eftermiddag har jag äntligen sommarlov! Så när jag pluggar på om nirvana, muslimsk feminism, yorubakulturen och så vidare så tänkte jag att ni ska få kika på några junibilder från förra året.

Några anledningar till att juni alltid är bra:
- Jag fyller år!
- Sommarlov!
- Maria och jag har skapat världens bästa tradition när vi åker till Paris i början av juni!
 
söndag.österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.österlenonsdagen.fredagsfrukost.PARIS fredagPARIS lördagfödelsedagsmaskerad med franskt tema!födelsedagsmaskerad med franskt tema!födelsedagsmaskerad med franskt tema!födelsedagsmaskerad med franskt tema!födelsedagsmaskerad med franskt tema!födelsedagsfirande i TomelillaStormas ettårskalas.födelsedag!födelsedag!födelsedag!köpenhamn!köpenhamn!studentfotografering i Lund.Emporia med Johanna och kräftpremiär i Tomelilla!Anneli och Nicklas gifter sig.Anneli och Nicklas gifter sig.

Kommentarer
Postat av: maria

längten <3

2014-06-02 @ 09:06:44
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0