sommarjobb, morgongåva och ett gäng stirrande gulliga kossor.

Idag började mitt sommarjobb (alltså, att sommarjobb kunde vara såhär roligt) med en morgongåva-fotografering (min livs första!), men de bilderna kan jag såklart inte visa än eftersom brudgummen inte har en aning utan ska bli överraskad på den stora dagen som är i juli. Jag åkte iallafall hem till en glad och pirrig blivande brud och fotograferade henne i underkläderna som hon ska ha på sig på bröllopet, tror att det blir himla fint och tycker det är en gullig present till sin älskling.

Påvägen hem stannade jag och fotograferade några söta kossor och de kan ni ju faktiskt få se istället eftersom de inte är någons överraskning. Eller ja, överraskning till alla som åker förbi och dör gullighetsdöden då kanske.

ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.

Blev lite utstirrad.

ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.ett gäng stirrande kor i grönby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0