första helgen i mars.


Igår mötte jag upp Anna utanför Willys för att handla ingredienser till vad som skulle visa sig vara en fantastiskt god tortilliatårta. Förutom att laga och äta den (plus kladdkaka och annat gott) tittade vi på mello, en film och hade det väldigt mysigt!


Idag vaknade jag utvilad efter att ha sovit en hel natt vilket jag inte har gjort på några veckor på grund av magsjuka och förkylning, så jag var pepp! Annars har jag suttit och skrivit färdigt tre sidor text till skolan och firat med kladdkaka, vispgrädde och jordgubbar när jag var färdig, tvättat och nu ska jag titta på en film innan jag ska sova i nya sängkläder med en mysig räv vid fötterna. Så redo för måndag och vardag nu efter denna lugna men härliga helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0