gott och blandat

gott och blandatgott och blandat

Jag inledde veckan med att göra en smoothie bestående av äpple, kiwi, spenat, solrosfrön, lite honung och naturell yoghurt. Grönt och gott!

gott och blandatgott och blandat

Jag fick recept på posten från mamma som hade ritat på kuvertet. Så gulligt.

gott och blandatgott och blandat
 
På tisdagen hade jag en nervig muntlig examination och efteråt firade jag med semla eftersom det trots allt var fettisdagen.

gott och blandat

Annars har jag sett tulpanbladen falla, fortsatt vara förkyld och spenderat en natt i Trelleborg hos Anna.

gott och blandatgott och blandatgott och blandatgott och blandat

Nu är vi hemma igen och jag ska slänga mig i soffan bredvid den sovande räven och läsa lite kurslitteratur. Glad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0