onsdagsfrukosten.

onsdagsfrukost

Glad onsdag! Efter en sämre start på dagen behövde jag ta i från tårna för att vända på humöret och detta blev resultatet - en lyxfrukost!

onsdagsfrukost

Ett glas med naturell yoghurt, granola, solrosfrön, blåbär och hallon.

onsdagsfrukost

Ett kokt ägg och en macka med kalkon och avokado.

onsdagsfrukost

Och apelsinjuice ur en fin ananasflaska som jag roffade åt mig på helgens släktkalas (min kusin, som fyllde år, tittade bara lite konstigt på mig när jag tjatade om att få flaskan så fort han hade druckit upp).

onsdagsfrukost

Och så kaffe såklart. Det fina ljuset är en julklapp som min pappa fick av någon kund (han är egen företagare) men som han gav till sin dotter istället som inte har råd med så mycket lyx. Tack tack. Finaste doftljuset jag någonsin har haft!

onsdagsfrukostonsdagsfrukost

Med en doft av champagne.

onsdagsfrukost

Mjölkkannan är förresten ny från Lagerhaus. Är mycket förtjust i den.

onsdagsfrukost
 
Slurp.

Kommentarer
Postat av: maria

sjukt fina bilder!

2014-03-20 @ 10:06:08
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0