stockholm

Förra veckan spontanköpte jag tågbiljetter till Stockholm, jag åker idag och kommer hem igen på måndag! Eftersom vi inte har varit schemalagda nu på två veckor passade det ganska bra när nästa delkurs inte börjar förrän på tisdag nästa vecka, så på tåget upp ska jag bara skriva färdigt en examination sen är jag fri som en fågel resten av tiden.

Denna helgen vill jag:
✍ hänga med j0j0 (och Maria när hon inte är på konferens)
✍ gå på stan med solen i ögonen
✍ besöka svenskt tenn, leila's generalstore i mood-gallerian, & other stories och H&M Home
✍ krama Martina
✍ gå på fotografiska (med Martina, fast hon vet inte om det än hehe)
✍ dricka rödvin med två av mina absoluta favvisar på detta jordklot aka Maria och j0j0
✍ upptäcka något nytt
✍ inte tänka ett dugg på skolan
✍ köpa något fint
✍ gå på bio och se the grand budapest hotel

Stockholm med Maria och Johanna!Stockholm med Maria och Johanna!Stockholm med Maria och Johanna!Stockholm med Maria och Johanna!
såhär såg det ut när vi hälsade på i augusti förra året (lyxen att ha en kompis i stockholm som en får hälsa på hur mycket en vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0