when i'm with you, there's no place i'd rather be.

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

I lördags bjöd jag hem några fina personer.

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

Men innan de kom var jag lite skev i spegeln.

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll
stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

När klockan slog åtta kom Anna, Maria och Qu.

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

Jag gjorde hallon daquiris till oss.

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll
stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

Slurp!

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

En punkt på min & marias bucketlist för 2014 är att jag ska lära mig dricka öl. Jag hatar öl men vill så gärna gilla det, och denna kvällen var det dags för det första försöket. Jag fick i mig en halv innan den var varm och avslagen, och det gick faktiskt helt ok! Nästa gång ska jag dricka en hel :)))

stjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskvällstjärnfall, lördagsblommor och en festlig lördagskväll

Sedan var det dans och skratt och kärlek resten av natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0