anna och storma

frukost med anna och stormafrukost med anna och stormafrukost med anna och storma

Imorse kom dessa gulliga, Anna och Storma, på besök.

frukost med anna och storma

Vi åt frukost.

frukost med anna och storma

Och lekte och hade det mysigt några timmar innan jag cyklade till jobbet.

frukost med anna och stormafrukost med anna och stormafrukost med anna och stormafrukost med anna och stormafrukost med anna och storma

Och det är fint hur någon kan förändra ens liv totalt. Även om hon heter Storma så vet jag att hon är allt annat än en storm för dig. För det är hon som gör att du äntligen kan känna dig lugn. Att allting äntligen är självklart. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas verkligen att det är så. Att hon äntligen kan känna sig lugn... Du är fin Sandra!

2014-05-14 @ 13:18:40
Postat av: Elin

Jag hoppas verkligen att det är så. Att hon äntligen kan känna sig lugn... Du är fin Sandra!

Svar: Du är också fin! Tack!
Sandra Berg

2014-05-14 @ 13:19:22
Postat av: Anna

Sandra, det finns flera komponenter. Storma är en. Du är en.

Svar: <3
Sandra Berg

2014-05-14 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0