be brave enough to travel the unknown path, and learn what you are capable of.

bildkällor via pinterest
 
HEJ och förlåt för världens sämsta blogg för tillfället. Bloggen får tyvärr prioriteras efter förberedelse av lektioner och annat. Här kommer veckans schema några dagar för sent: 
 
- i måndags började jag veckan med att hålla i en religionslektion samtidigt som jag blev bedömd av min handledare från högskolan. gulp. men det gick väldigt bra, jag är supernöjd! på kvällen var jag på terminens sista balettlektion och det var sjukt kul som vanligt. 
- igår fick jag njuta av en ljuvlig sovmorgon och så avslutade jag tisdagen med världens härligaste yogapass. så otroligt skönt att få sträcka ut kroppen och vara i nuet under en timme. 
- idag ringde klockan vid den okristliga tiden sex och ikväll ska jag hänga, mysa och plugga med anna! 
- imorgon håller jag en lektion på förmiddagen och efter det tänkte jag köpa en ljusstjärna att ha i mitt fönster plus köpa födelsedagspresent till min kusin Johanna.
- på fredag är det någon slags kompetensutvecklingsdag-tjohejsan på praktiken och på kvällen ska jag till Staffanstorp för att fira Johannas födelsedag med middag!
- lördagen börjar med gravidfotografering i Staffanstorp (det är inte ofta en är i Staffanstorp TVÅ gånger på en och samma helg) och sedan ska jag till Tomelilla och mysa fram tills söndagen. 
- söndagen är superlugn med tvätt och tvserier. Och så ska jag såklart julpynta lägenheten, första advent ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0