för att vi kommer alltid att finnas kvar.

tatuering!!!

Igår mötte jag upp Maria på kvällen för att gå till tatueringsstudion Malört. Maria frågade nämligen mig för ett tag sedan ifall jag ville göra en vänskapstatuering med henne. Klart att jag ville, så himla himla fint ju. Och igår var det alltså dags! 

tatuering!!!tatuering!!!
tatuering!!!

Och här satt vi innan och var nervösa men sjukt peppade. 

tatuering!!!

Såhär blev min!!! Vi gjorde alltså evighetstecknet, för att vi alltid kommer att finnas kvar. 

Detta var ju min första tatuering så jag var ganska nervös innan eftersom jag inte visste vad jag skulle förvänta mig. Men det var faktiskt inte så farligt. Det gjorde ont, men det var helt klart hanterbart. Sedan gjorde ju jag världens pyttegrej på inte så jättekänsligt ställe, så det är förmodligen därför det inte var så hemskt. Men om jag jämför med min septum så var den, alltså piercingen, hundra gånger värre. 

tatuering!!!

Såhär blev fin Marias! Vi gjorde samma fast på olika ställen. 

Kommentarer
Postat av: maria

BFFs <3

2014-11-05 @ 19:32:22
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0