sommarens sista suck

fira marias födelsedag!fira marias födelsedag!

Efter en lugn lördag med sovmorgon, storstädning och besök av mina föräldrar cyklade jag bort till denna fina på kvällen! 

fira marias födelsedag!

Det stod blommor överallt. 

fira marias födelsedag!

Anne var där och lite senare kom Anna också. 

fira marias födelsedag!fira marias födelsedag!

Vi blev bjudna på bubbel. 

fira marias födelsedag!

Och tårta. 

fira marias födelsedag!

Och på tolvslaget skålade vi i mojitos på Carib Kreol för Maria som fyllde tjugofyra jordsnurr!
 
Att jag har förmånen att få ha denna fantastiska personen som bästis är ibland oförståeligt. Men jag är så tacksam för det, för om det inte hade varit så hade mitt liv varit betydligt tråkigare och mindre härligt. Det känns som att vi har vuxit upp tillsammans, vi lärde ju känna varandra i början av högstadiet och sedan dess har vi upplevt så otroligt mycket ihop. Vi flyttade hemifrån tillsammans, till en tvåa i Stockholm där vi bodde med ärvda möbler och stora drömmar. Något av det viktigaste jag söker hos en vän är trygghet och det är Maria väldigt bra på att ge mig. Jag känner mig trygg i vår relation och är helt säker på att vi alltid kommer finnas kvar. Det är liksom Maria som kommer vara gudmor till mina barn. Det är Maria som alltid kommer vara en av mina stabila punkter i livet. När allt annat svajar är det något jag aldrig behöver tvivla på. 

Kommentarer
Postat av: maria

gud började gråta av att läsa det här. jag känner precis samma och är så tacksam för att jag har dig i mitt liv! det känns verkligen som att vi vuxit upp tillsammans och jag vill fortsätta växa med dig. all kärlek! <3

Svar: <3!
Sandra Berg

2014-09-03 @ 14:43:58
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0