jag är inte beredd att dö än.

vårpromenad!
vårpromenad!

I onsdags var jag ledig och dagen började med en grå grå grå himmel. Men mitt på dagen var det mer sol sol sol så jag kopplade Alice och tog en lång promenad bland alla fina vårblommor. 

vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!

Gissa vem som njöt. 

vårpromenad!vårpromenad!
vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!

Målet var en tågperrong som inte används längre där jag hade skymtat blommande körsbärsträd dagen tidigare. 

vårpromenad!vårpromenad!

Rosa fluff är ju något av det bästa som finns med denna årstiden. 

vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!

Så h i m l a fint. 

vårpromenad!

Alice sniffade mest under tiden jag tog tusen bilder. 

vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!

Sedan gick vi vidare. 

vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!vårpromenad!

Gick och nynnade på Lalehs Vårens första dag och tänkte att nej, jag är inte beredd att dö än

Kommentarer
Postat av: ISA

tror bannemig jag ska odla ett körsbärsträd. Blir så glad av dem<3

Svar: eller hur! så himla fina!
Sandra Berg

2015-04-18 @ 22:48:51
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0