påskrundan, del 2.

påskrunda med mamma!

Påskrundan på långfredagen fortsatte med att vi åkte till Vilhelmsdals gårdsmejeri

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

Där fanns det massa hönor. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

Och getter! 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

De sprang runt och var så friggin gulliga. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

Vi köpte lite ost som smakade himmelskt. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

När jag gick ut igen och tog tusen bilder till på gullisarna så kom ägaren fram och frågade ifall jag ville ta med mig en liten hem. Okej då. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

Nä, skoja. Blir lite svårt med en get på 32 kvadratmeter hehe. Men ungarna var så gulliga att jag nästan övervägde det. 

påskrunda med mamma!

Så sa vi hejdå till djuren och körde vidare. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

Till en blomsteraffär där det fanns fler djur! 

påskrunda med mamma!

Och en fin fjäder. 

påskrunda med mamma!

Sista stoppet blev hos mormor och morfar som bjöd på fika. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

De hade passat denna lilla sötnosen. 

påskrunda med mamma!påskrunda med mamma!

Min älskling <3

påskrunda med mamma!

En gullig mamma. 

påskrunda med mamma!

På kvällen åt vi massa goda saker och hade det mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0