sista veckan innan vårruset, valborg och bröllopsfotografering.

bildkällor via pinterest

Hej! Jag har ännu en ledig (alltså inte schemalagd i skolan) måndag vilket känns så himla skönt efter en intensiv men rolig helg! Den följande veckan innehåller bland annat: 

→ Det är sista veckan innan vårruset så jag ska springa någon dag men sen får det bli vila inför loppet nästa vecka! Så galet att det snart är dags. I fredags var jag i Tomelilla och sprang på mina föräldrars löparband, och då överraskade jag mig själv stort när jag inte stannade vid mitt tidigare rekord utan fortsatte istället tills jag var uppe i 5 km. Alltså, det känns faktiskt helt sjukt. Jag förstår att detta är en sträcka som många lätt klarar av, men jag har alltid hatat att springa och att kunna klara den distansen nu utan att vilja dö är så stort för mig! Det är ju helt annorlunda att springa utomhus såklart, men jag tror att det var otroligt viktigt psykiskt att veta att jag klarar av det. Nu känns det inte lika omöjligt längre. 
→ Imorgon ska vi ha workshop om sex och samlevnad i skolan, vilket kan bli spännande! Dagen efter ska jag vikariera igen i Lund, kul! 
→ På torsdag är det ju valborg och sista dagen i april. Jag ska ta det ganska lugnt eftersom...
→ ... på fredagen ska jag fotografera årets första bröllop! 
→ Och så avslutas veckan med att Alice kommer hem igen efter att ha bott en vecka hos mina föräldrar. Det är så konstigt när hon inte är hemma, någonting fattas hela tiden. Och så ska jag och mamma kolla in den nya H&M home butiken på Gustav Adolfs torg! Skrek rakt ut när jag läste att de ska öppna en butik i Malmö! 

Kommentarer
Postat av: ISA

tycker så mycket om dina måndagsbilder <3
haha och gullig du är. Skrek du rätt ut på riktigt!? ;P

2015-04-27 @ 22:51:48
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0