Café madame blå

Café Madame Blå
Café Madame Blå
Café Madame Blå
Café Madame Blå
Café Madame Blå
Café Madame Blå
 
Här kommer ett litet tips om en har vägarna förbi Skåne Tranås! Dagen innan jag skulle fota ett bröllop just där så fikade jag och mina föräldrar på Café Madame Blå. Väldigt charmigt med goda kakor, kaffe ur fint loppisporslin och en väldigt hemtrevlig atmosfär. Tror att de har mat också, men vi fikade bara! Nu såg jag att de kallade sig både café och fransk bistro på deras facebooksida, och det låter ju drömmigt. 

Kommentarer
Postat av: maria

detta borde ligga i din österlen-kategori!!!!! fast det tillhör kanske inte österlen, skåne tranås. hmm! men ändå. puss <3

2015-08-18 @ 06:29:16
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0