tisdagskväll på Kiez

Kiez med Maria och Linnea!

Här kommer ett gäng bilder från min tisdagskväll förra veckan! Jag mötte upp Linnea och så begav vi oss till Kiez. Himla snyggt med rester av nagellacket på tånaglarna, va? Ville mest visa mina vita sandaler som jag bor i för tillfälligt. Skönt när bekvämt blir mode. 

Kiez med Maria och Linnea!
Kiez med Maria och Linnea!

Hej Linnea! 

Kiez med Maria och Linnea!
Kiez med Maria och Linnea!

På Kiez möttes vi av Maria och slog oss ned med rödvin vid den lilla uteserveringen bland vimplar och färgglada ljusslingor. 

Kiez med Maria och Linnea!
Kiez med Maria och Linnea!
Kiez med Maria och Linnea!
Kiez med Maria och Linnea!

Det var exakt lika härligt som det ser ut att vara. 

Kiez med Maria och Linnea!

Sedan följde jag med Linnea hem i solnedgången och så spelade vi tv-spel till klockan ett på natten. Toppavslut på en helt vanlig tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0