vad jag ska göra innan sommaren är över

Österlenroadtrip med Maria!
Paris!

Inspirerad av Flora började jag fundera över vad jag ska och vill göra innan min sommar är över och skolan börjar igen den 31 augusti. Här kommer en liten lista: 
 
- Ikväll ska jag hänga på Malmöfestivalen och dricka prosseco med Maria när vi lyssnar på Zara Larsson, äta langos med Linnea, njuta av Seinabo Seys ljuva stämma och dansa dansa dansa till Markus Krunegård. 
- På söndag ska jag och mamma stå och sälja på bakluckeloppisen på XXXL-lutz parkering! Kom dit och säg hej om ni är i Malmö! Jag håller på att rensa inför flytten och försöker verkligen vara hård mot mig själv. Det går ganska bra! 
- Redigera alla bilder jag tog på bröllopsworkshopen. 
- Äta mjukglass! Har inte gjort det än, knäppt. 
- Gå på utomhusyoga en sista gång för denna sommaren. 
- Leverera sommarens sista bröllopsbilder. 
- Åka till Helsingborg och hänga med fina fina Joanna. 
- Läsa ut boken jag läser just nu. 
- Åka till Stockholm och gå på Popaganda med Maria, Linnea och Johanna! Så jävulskt pepp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0