I'm sorry for the things I said when it was winter.

bildkällor via pinterest
 
Hej igen! Nu är jag tillbaka med lite mer bloggpepp! Ganska så pepp på vecka nio också, sista veckan av februari och lite närmare våren. Såhär ser den ut ungefär: 
 
☼ Inleder veckan med sovmorgon och morgonpromenad med Allanbrallan (ett av mina tusen smeknamn på vovven). Resten av dagen ska det grupparbetas, klippas podd och dansas balett. 
☼ Imorgon har vi seminarium i skolan mellan 13.15-15 och innan det ska jag gå ut med en liten hårig herre som jag gör ibland. OBS en hund alltså. På kvällen ska jag på intervall flex med Maria! Lär bli svettigt. 
☼ På onsdag ska jag plugga, vara barnvakt och efteråt spela badminton! 
☼ Torsdagen innehåller plugg och en mentorsutbildning. 
☼ På fredag blir det mer plugg och yoga på kvällen om jag orkar. Känns lite väl att träna fyra dagar på en vecka när en brukar träna två... 
☼ På lördagskvällen ska jag och Maria se Hello Saferide på Palladium!!! 
☼ Söndagen innehåller ett bröllopsmöte med ett brudpar för att prata igenom deras stora dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0