saker jag inte gör

nyårsafton!
 
Listidé snodd av Julia

♦ Vaknar pigg och utvilad. 
♦ Dammsuger tillräckligt ofta. 
♦ Festar tills det blir morgon. 
♦ Tittar på skräckfilm. 
♦ Trivs i stora grupper där jag inte känner någon så bra. 
♦ Dricker kaffe till frukost. 
♦ Går och lägger mig i tid. 
♦ Gillar lakrits. 
♦ Röstar på samma politiska parti som min familj. 
♦ Tycker om att prata i telefon. 
♦ Sminkar mig varje dag. 
♦ Är bra på matte.
♦ Bäddar min säng på morgonen. 
♦ Känner mig bekväm i tighta kläder. 
♦ Tycker om grapefrukt. 
♦ Kommer ihåg namn. 
♦ Gillar sommaren bäst av alla årstider. 
♦ Kan säga alfabetet rakt upp och ned. 
♦ Vill bo utomlands. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0