födelsedagen

födelsedag!

Den 18 juni fyllde jag 25 år! Dagen började med drömmig födelsedagsfrukost tillsammans med mina föräldrar som hade med sig massa fina presenter (ska visa er inom kort)! 

födelsedag!födelsedag!

Och min moster hade skickat med fina gula rosor. 

födelsedag!

ALLTSÅ ORKAR INTE HUR GULLIG HON ÄR. 

födelsedag!födelsedag!

Mamma och pappa, två av mina största stöttepelare i livet <3

födelsedag!födelsedag!

Dessa två gosade. 

födelsedag!

På eftermiddagen kom Maria efter jobbet och så fikade vi hallonsmoothie och pain au chocolat innan vi spelade in podd. 

födelsedag!

Hon hade också med sig presenter!!! 

födelsedag!

I love you thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis much. 

födelsedag!

Fick en bukett vackra pioner <3

födelsedag!

På kvällen cyklade vi bort till Vegan Bar. 

födelsedag!födelsedag!

Där väntade Erika och Anne! 

födelsedag!födelsedag!

Vi beställde in dricka. 

födelsedag!

Och veganska hamburgare! Alltså helt sjukt gott. Minns inte riktigt vad som var i min, men den var jättegod iallafall. 

födelsedag!

När vi hade ätit upp gick vi till Far i hatten och jag beställde ett glas mousserande vin. 

födelsedag!födelsedag!födelsedag!

Finskorna på. 

födelsedag!

Det regnade men vi hade det mysigt under tak. 

födelsedag!

Kolla denna gullisen då. 

födelsedag!

En till <3

födelsedag!födelsedag!

Linnea kom också efter hon hade jobbat!

födelsedag!

Och en glad Mange och Max (som inte hamnade på bild). 

födelsedag!

Där satt vi ett tag och hade det extremt bra innan det var dags att bege sig hemåt och få sin skönhetssömn inför midsommar dagen därpå. Så sjukt sjukt sjukt bra födelsedag, tusen tack alla inblandade! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0