25.

Idag fyller jag år! 25 år. Det känns stort på något sätt. Och väldigt bra! Har noll ålderskris (tror jag iallafall). Idag ska jag äta frukost med min familj, podda med Maria och gå ut och äta med några fina och avsluta dagen med ett glas (eller två) på Far i hatten. En alldeles strålande dag med andra ord! 

Såhär såg min födelsedag ut förra året: 

födelsedag!födelsedag!

Började med frukost tillsammans med Anna. 

födelsedag!födelsedag!

Jag åt födelsedagsmacarons som jag hade köpt i Paris. 

födelsedag!

På kvällen gick jag och Maria på bio och såg Maleficent. 

födelsedag!födelsedag!födelsedag!

Efter bion cyklade vi till Tusen2 och åt burgare plus drack en öl! Alltså kolla hur kort mitt hår var för exakt ett år sen?! Sjukt att det växer så fort. 

Kommentarer
Postat av: ISA

Grattis grattis!välkommen to the middle-twenties ;)hoppas dagen blir helt kalas!

2015-06-18 @ 19:35:11
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0