live your life and forget your age.


bildkällor via pinterest
 
Idag börjar min favoritmånad juni och det är sista veckan på terminen, hepp hepp! På onsdag har jag läst tre år på lärarutbildningen, och har två år kvar. Det är också sista terminen som jag läser religion och även om jag har lärt mig så himla mycket så känns det liksom som ett oändligt stort ämne. Vilket såklart både är spännande men också lite frustrerande. Vill ju kunna och veta allt. Jaja, veckan innehåller bland annat: 

→ idag och imorgon förbereder vi oss för sista redovisningen som är på onsdag, och så ska en individuell text också skrivas. Som jag inte har börjat på, ehe. Men det löser sig. Ikväll ska vi också ha knytkalas med alla religionsvetare på skolan! 
→ I veckan ska jag leverera ett bröllop och ett dop, och på lördag är det dags att fotografera bröllop igen! 
→ Och så ska jag försöka komma igång med någon slags träningsrutin igen, när det inte är så stressigt med skola och massa annat efter onsdagen!

Kommentarer
Postat av: ISA

tänk på onsdag när sista skolan är klar! pepp pepp! och mer än halva utbildningen. Du är bra!!

2015-06-01 @ 19:32:41
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0