checka in på spa en helt vanlig måndag.

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Min mamma fick en övernattning på spa i julklapp och valde att ta med mig, så idag checkade vi in på YSB en helt vanlig måndag! 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Efter vi checkat in lämnade vi väskorna på ett gulligt litet rum. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Så himla fin tapet. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Sedan skulle jag på något så lyxigt som en ansiktsbehandling! "En lättare och avslappnande behandling för ansiktet som laddar din hud med massor av fukt, vitaminer och anioxidanter." Alltså, det var så ljuvligt?! Dog. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Efteråt satte vi oss i ett superfint orangeri som badade i solsken. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Så tjusig skrivmaskin. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Fina mamma <3

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Så extremt mycket njut. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Sedan gick vi runt och kollade lite på spaanläggningen. Detta rummet var så himla harmoniskt. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Rätt gött att ligga i denna sängen en stund. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Med denna utsikten. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Det var på riktigt typ så varmt att en kunde gå utomhus utan jacka, åtminstone när det inte blåste så mycket. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Upp på rummet en sväng innan middagen. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Vid sex slog vi oss ned i restaurangen för att äta trerätters. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Till förrätt åt vi varsin svampsoppa med pilgrimsmousseline, dillstekt kejsarhatt & vintertryffel. Sjukt gott. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Till huvudrätt åt mamma torsk. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!checka in på spa en helt vanlig måndag!

Och jag åt vegetariska kroppkakor med getost, pumpa, brynt vinägersmör & gröna blad. Så spännande att testa kroppkakor för första gången! 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Till efterätt åt jag ingefärspäron med citronverbena, brynt chokladkräm & kryddskum. 

checka in på spa en helt vanlig måndag!

Och mamma åt en marängsviss.
 
Nu sover hon bredvid mig i hotellsängen och jag ska läsa en stund innan jag också ska sova. Detta är så härligt och bra för själen, trots att jag har blivit superförkyld men mår som tur är inte så jättedåligt. Går mest runt och nyser och snyter mig, men mår ok liksom. Och gissa vad jag längtar till frukostbuffén imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0