eveything you want is on the other side of fear.

bildkällor via pinterest

Vaknade upp imorse och kände mig ännu mer förkyld än någonsin. Ganska så less på den här förkylningshjärnan som är segare än någonsin och får typ träningsvärk av allt snytande. Jaja, som vanligt är det inte riktigt läge att vara sjuk (tråkigt att kroppen inte anpassar sig efter min kalender) men det får vara som det är. Såhär ser veckans schema ut: 
 
→ Idag förbereder jag mig inför opponering, går ut med en vovvsing åt en gammal kursare och om jag känner mig bättre ikväll ska jag dansa balett. Hoppas. 
→ Imorgon och fram till fredag ska jag vara lärarvikarie för första gången! Lite läskigt men mest roligt. Det är på samma skola som jag har praktik och jag kommer ha min handledares lektioner när hon är bortrest. Imorgon ska jag också ha opponering i skolan mellan 13.15-17.00. Lång dag alltså. 
→ Resten av veckan händer inte så mycket mer än vikarierande, förutom att jag och mamma ska se Alex och Sigges show i Lund på lördag! Peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0