frukostbuffé på YSB

frukostbuffé på YSBfrukostbuffé på YSBfrukostbuffé på YSBfrukostbuffé på YSB
 
Åt denna rätt så göttiga (!) frukosten imorse innan vi checkade ut från YSB. Har ätit helgbrunch där tidigare, men jag tyckte faktiskt att frukosten var bättre. När det gäller brunch gillar jag mer frukost än mat, antar jag. Imorse var det fullt av bröd, pålägg, yoghurt, frukt, ägg, pannkakor, våfflor, juice och kaffe. Frukosthimlen!
 
Nu är jag och Alice tillbaka i Malmö och jag försöker vila mig frisk från förkylningen. Som tur är så har vi inget schemalagt i skolan denna veckan, utan ska skriva ett paper som har deadline nästa vecka. Så jag får helt enkelt varva massa sömn med research om hare krishna-rörelsen (som jag ska skriva om), men det ska nog gå bra. Har hämtat ut massa böcker på biblioteket så det är bara att sätta igång. 
 
Ps. Kommer tyvärr ingen podd denna veckan, men nästa vecka är vi tillbaka som vanligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0