jag vill:

bildkällor via pinterest
 
✍ göra egen pesto ✍ fotografera vårblommor ✍ fortsätta marathonkolla på twin peaks med Linnea ✍ vara påskledig ✍ träffa annas bebis som är beräknad om fem veckor ✍ ha roligare frisyrer än nersläppt och hästsvans ✍ köpa nya solglasögon ✍ gosa med hundvalpar ✍ att det ska vara sommarlov ✍ se Cirkeln ✍ bli helt frisk ✍ bli överraskad ✍ fortsätta plastbanta mitt kök ✍ läsa mer skönlitteratur ✍ dricka kaffe i solen ✍ rensa min garderob ✍ skriva en novell ✍ bära läppstift till vardags ✍ gå mer i secondhandaffärer ✍ börja titta på film när jag äter lunch hemma (som Sandra Beijer berättade att hon gjorde i sin podd) ✍ ha ett städat skrivbord ✍ färgkordinera böcker ✍ upptäcka något nytt ✍ måla någonting ✍ se en val i verkligheten ✍ måla naglarna vita ✍ dricka mer vatten ✍ lära mig att vika fler origamifigurer ✍ pussa på en solvarm hundhjässa
 
Och det sista ska jag göra precis nu. Hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0