på mitt soffbord.

soffbord

Såhär såg mitt soffbord ut förra veckan! Det enda som skiljer sig nu är väl egentligen bara att tulpanerna har vissnat och kastats, och att det är mindre frukt i fruktskålen. Men annars är det ungefär samma. 

soffbord

Dessa fina äggen hittade jag i Butiken i byn när jag var där med mamma för några veckor sedan. Tjuvstartade påsken litegrann. 

soffbordsoffbord

Tulpanerna fick jag av gulliga mamma. 

soffbordsoffbord

Fruktskålen, ljusstakarna och vasen är från Netto, mitt bästa fyndställe. 

soffbordsoffbord

Jag har ett stort fyrkantigt soffbord och brukar ha prydnadssaker på halva och så använder jag resten av halvan som matbord, hemmakontor osv. 

soffbord

Är särskilt förtjust i detta hörnet. 

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Så fint du är duktig på det här med inredning! Kram mamma

2015-03-27 @ 07:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0