you. are. enough. let me repeat that so it goes through. you. are. enough.

bildkällor via pinterest

Tio saker jag längtar efter:

✿ låga converse utan strumpor
✿ ikväll när jag är färdig med en skolgrej som ska redovisas imorgon och jag ska ta en lång dusch och se det senaste avsnittet av once upon a time som har haft säsongsuppehåll sedan december (!!!)
✿ ett glas mousserande på en uteservering
✿ nästa vecka när jag och mamma ska på spa (!)
✿ tunna vårjackor
✿ en större lägenhet med balkong
✿ att bröllopssäongen ska börja (har första inbokat i maj!) 
✿ imorgonkväll när jag ska bjuda min kusin johanna på middag och bio i försenad födelsedagspresent
✿ yoga
✿ helgen när jag ska hänga med massa med mina föräldrar 
✿ mer energi

Kommentarer
Postat av: Hej!

Hej Sandra! Jag uppskattar din blogg och det du fyller den med en hel del :)
Råkade komma in på den för första gången när jag hittade en systemkamera på blocket som du lagt upp, och som jag blev intresserad av att köpa. Hade lite kontakt med dig över mail, och hittade sedan din blogg (eller om du skickade adressen för att visa hur bilderna med kameran blev...) och kollade igenom den för att granska bildkvaliteen :) Det blev aldrig så att jag köpte kameran - men jag har stannat kvar här lite då och då sedan dess! Nu fick jag bara ett il att berätta det, och att jag tycker att bilderna du lägger upp, textfraser, resor, tankar om olika saker som du skriver om inspirerar!

Svar: Hej! Men fy vad härligt att höra! Tack så hemskt mycket, exakt vad jag behövde höra efter en rejäl bloggsvacka! :)
Sandra Berg

2015-03-03 @ 14:53:15
Postat av: maria

älskar detta!

2015-03-04 @ 19:25:38
URL: http://mariao.blogg.se
Postat av: Maria Ekblad

åh tänk att kunna ha vårjacka och vårskor utan att frysa... :')

Svar: eller hur, drömmen!
Sandra Berg

2015-03-05 @ 14:44:10
URL: http://dreamsof.se/
Postat av: susanne berg

Äntligen skall vi träffas och så mycket kul som vi skall göra dessa dagar! Kram mamma

2015-03-07 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0