always be yourself unless you can be batman then always be batman

bildkällor via pinterest 
 
Det är mycket nu. Det har varit mycket i flera veckor och det kommer vara mycket i två veckor till. Men sen tänker jag att det lugnar ner sig lite, det måste nog göra det. För att känna den här konstanta stressen i hjärtgropen är nog inte så bra. Även om det mesta är roligt så hinner jag inte riktigt med. Har iallafall haft en himla fin helg med barnvaktsjobb, ESC med Linnea, dopfotografering i Staffanstorp och poddinspelning med Maria! Synd att helgen inge var längre, bara. Denna veckan innehåller bland annat: 
 
→ I skolan förbereder vi oss för de två sista redovisningarna, en på fredag och den sista på onsdag nästa vecka. Efter det ska jag inte läsa mer religion. Så knäppt och lite trist, men också lite skönt om jag ska vara ärlig. Längtar efter att läsa svenska igen! 
→ På onsdag kommer mamma hit och stannar till dagen efter och vi ska hitta på lite mitt-i-veckan lyxiga saker. 
→ Helgen bjuder på födelsedagsfest för Linnea och mors dag-firande! Kan inte bli annat än superhärligt, ju. 

Kommentarer
Postat av: ISA

du vet att jag gillar måndagskollaget vid detta laget va? hehe ;) blir nyfiken vad du pluggar; lärare? kram!

Svar: Haha :) japp, jag pluggar till lärare!
Sandra Berg

2015-05-25 @ 23:01:05
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0