Britney survived 2007. You can handle today.

bildkällor via pinterest

Hoppas ni har haft en fantastisk långledighet! Det har jag, även om det var en aningen intensivt och egentligen hade jag behövt någon dag att vila och samla ihop alla delar. Men nu är det en ny och ganska stressig vecka på intåg så det är bara att köra på antar jag. Vecka nummer 21 innehåller bland annat: 

→ Idag ska jag till skolan för första gången på evigheter och ikväll ska jag se Insurgent på bio med min kusin Johanna! 
→ På onsdag har vi första redovisningen av tre (innan det är sommarlov om typ tre veckor!) och på kvällen ska jag vara barnvakt till lilla Zion som föddes förra veckan. Hehe, det sistnämnda kan ju bli spännande men jag hoppas på en trött bebis som sover gott i vagnen! Alltså, längtar så obeskrivligt mycket efter att få träffa honom för första gången. Det lilla gullot. 
→ Helgen bjuder på eventuellt häng med fina klasskompisar och på söndag ska jag fotografera dop i Staffanstorp! Hepp hepp! 

Kommentarer
Postat av: ISA

åh dina måndagsinlägg! <3 vad gör du kollaget i för program? mysig vecka btw! kram o hej

Svar: vad fint! jag gör det i photoshop! :)
Sandra Berg

2015-05-18 @ 19:15:22
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0