promenad med maria, magnolia och falafelsallad.

promenad med maria, magnolia och falafelsallad

Jag och Maria tog en långpromenad efter hennes jobb i tisdags förra veckan och tog siktet på en kyrkogård där jag skymtat ett magnoliaträd några dagar tidigare. 

promenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsallad

Titta vilken fin person! <3 

promenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsallad

Magnoliablommor är så himla fina. 

promenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsalladpromenad med maria, magnolia och falafelsallad

Sedan gick vi en stund till innan vi skiljdes åt. 

promenad med maria, magnolia och falafelsallad

När jag kom hem gjorde jag falafelsallad. 

promenad med maria, magnolia och falafelsallad

Med nötfalafel, grönkålssalladsmix, morötter, granatäpplekärnor, sugarsnaps, fetaost och vitlökssås. Mycket bra avslut på en helt vanlig tisdag! 

Kommentarer
Postat av: ISA

ooh, mycket bra val av ingredienser till salladen måste jag säga!

Svar: eller hur! kan inte bli fel!
Sandra Berg

2015-05-06 @ 22:58:50
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: lovisa

sjukt fint fotograferat! och salladen ser bara för magisk ut. GE ME!!!

Svar: tack! :) den var sjukt god!
Sandra Berg

2015-05-10 @ 23:40:05
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0