en vecka i tomelilla

Hej från flyttkaoset! Imorgon får jag nycklarna till min nya lägenhet och i helgen är det äntligen dags att flytta in. Kan på riktigt inte fatta att det redan är dags. När jag håller på att packa det sista så ska ni få se några bilder från förra veckan!
 
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla

Jag var i Tomelilla hela förra veckan för att vara hundvakt åt min brors hund och för att skriva hemtenta. På kvällarna var jag hemma hos mina föräldrar och en kväll tog jag ett långt varmt bad samtidigt som jag kollade på filmen Svenskjävel

En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla

På mornarna ringde klockan lite över fem och jag åkte hem till min bror som började jobba vid sex. Krispiga, soliga höstmornar med frisk luft och dagg i gräset, ljuvligt. 

En vecka i Tomelilla

Mitt sällskap på dagarna. 

En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla

Världens gulligaste 4 månaders valp. 

En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla

Oskarp men lycklig hund som verkar må så mycket bättre sedan han skadade benet <3

En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla

När vi hade sovit en stund på morgonen var det dags att skriva hemtenta. Skrev varje dag mellan 10-16, med en lunchpaus såklart. Men det var så himla skönt att jag inte hade så mycket annat jag kunde göra där utan kunde fokusera på tentan. 

En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla

Denna gullisen låg bredvid och snarkade. 

En vecka i Tomelilla

En dag hälsade mamma på under lunchen. 

En vecka i Tomelilla

När det blev för kallt eldade vi. 

En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
En vecka i Tomelilla
 
Alltså förlåt för tusen bilder på Sam men han är så jäkla gullig att jag inte kunde låta bli <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0